Īsti nezinu kāpēc, bet man pēdējās dienās prāts nesas uz vasaru, siltajām zemēm, palmām, jūru… un līdz ar to, arī uz vasarīgiem outfitiem, kas, pēc manām domām, nav iedomājami bez statement saulesbrillēm. Un ar vārdu “statement” nedomāju neko par izblingotiem D&G rāmjiem un tamlīdzīgām uzkrītošām lietām, bet gan interesantus modeļus, kas kopējam tēlam piedod kādu “odziņu”.
Vakar, pavadot visu dienu slinkojot un nedarot pilnīgi neko, internetā uzgāju šīs interesantās Raffaella di Montalban saulesbrilles, kas, pēc manām domām, būtu lielisks vasaras garderobes papildinājums. Spēju iedomāties, ka daudziem tās liksies pārāk jokainas un neierastas un atzīšu, ka arī man pašai vajadzēju kādu laiku, lai ar tām aprastu, bet tagad man tās liekas pat pārāk lieliskas. Ko Jūs par tām domājat?
Not sure why, but lately my mind is thinking about summer, exotic places, palms, ocean… and sure, also about summery outfits that are hard to imagine without a pair of statement sunnies. With word “statement” I don’t mean eye-blinding D&G stamps on the arms or any other striking things, but interesting, sometimes even funky models that compliment the overall image.
Yesterday, while having a very lazy Sunday and doing basically nothing, I came across those interesting Rafaella di Montalban shades, that, I think, would be a great addition to any summer wardrobe. I bet many people will find them amusing or too weird and, to say the truth, it also took me some time to get used to them, but now I think they are even too amazing. What do you think about them?
Bildes no: www.luisaviaroma.com



nu man patīk :)
ReplyDeletetumšās gan vairāk
meitenem ar tumšiem matiem vispār kūl. saulesbriiles un auskari vienā..
bet šis gan varbūt tā "neieies", jo pārāk stilīgi ir izmantot mūsdienās saulesbrilles tīri stīpiņas vietā