Tuesday, January 11, 2011

ASOS Spring 2011 Lookbook

Vēljoprojām, par spīti sniegam, kas notiek ārā, esmu savā “vasarīgajā mūdiņā” un šoreiz gribu nedaudz pajūsmot par ASOS jauno kolekciju. Īpaši priecājos par maxi kleitām, bet tāpat ļoti patīk arī kurpes. Jūtams 70-to vaibiņš, kas, kā rādās, šajā pavasarī/vasarā būs modes tendence Nr. 1. 
Despite the snow, that is falling down outside the window, I’m still in my “summer mood” and this time I want to share my excitement about the latest ASOS collection. I’m amazed by the maxi dresses and also looove-looove-looove the shoes. You can definitely feel the 70s wibe that seems to be the trend Nr. 1 this spring and summer.








Bildes no: www.fabsugar.com




4 comments:

  1. taas tumshi zili/zaljaas kurpes ir super, nav kaads links, kur iegadaties?

    ReplyDelete
  2. Drīzumā jābūt www.asos.com
    Tagad sēdi uz vakts :P

    ReplyDelete
  3. bljaviens no taa asos vienmer viss labakais stafs tiek izkjerts gaismas aatrumaa

    ReplyDelete
  4. love that last dress. x


    p.s. I'm having a giveaway on my blog for a fox tail if you'd like to check it out. xx
    devorelebeaumonstre.com

    ReplyDelete